با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید
به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين
وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد
و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
برای دیدن ویدیو های بیشتر در کانال یوتیوب روی دگمه یوتیوب فشار دهید البته قبل از کلیک روی دگمه اول فیلتر شکن خود را روشن کنید. در صورت پسندیدن ویدیوها لطفاً علامت لایک یا پسندیدن و دگمه سابسکرایب یا همان مشترک شدن را فشار دهیدو از ما حمایت کنید. و با این کار تان ما را در ادامه این راه و تولید ویدیوهای آموزشی بیشتر برای علوم نهم و علوم سایر کلاس ها و پایه ها کمک کنید، بدانید که علامت زدن لایک و فشار دادن دکمه مشترک شدن توسط شما از کاری که ما در شبیه سازی مفاهیم علمی و به دنبال آن تولید ویدیوها انجام می دهیم، خیلی مهمتر هست. در ضمن لطف کنید به دوستانتان و دانش آموزان و افرادی که علاقه مند علوم هستند، کانال مارا معرفی کنید. اینجانب دبیر علوم تجربی با ۲۹ سال سابقه تدریس در مدارس تبریزو آذربایجان شرقی در دروس علوم تجربی، فیزیک، شیمی ،زیست شناسی ، ریاضیات و مبانی کامپیوتر در مدارس دخترانه و پسرانه ورشته دومم نرم افزار کامپیوتر با بیش از ۲۵ سال فعالیت در زمینه کامپیوتر و تولید نرم افزار، تصمیم گرفته ام از تمام تجارب خود در زمینه علوم تجربی و کامپیوتر استفاده کنم و با تولید ویدیو های آموزشی سه بعدی و تعاملی شبیه گیم و بازی کامپیوتری ، آموزش علوم تجربی را آسان تر و تجسمی تر و شیرین تر کنم و تا جای ممکن با درج توضیحاتی کوتاه و بدور از اصطلاحات پیچیده دانشآموزان و حتی اولیای آنها علوم تجربی را به بهترین وجه یاد بگیرند. البته اول چند تا نرم افزار آموزشی تحت ویندوز و اندروید تولید کردم اما هر بار بخشی از دانش آموزان به علت نداشتن پلتفرم های لازم نتوانستند از آنها استفاده کنند به همین خاطر تصمیم گرفتم شبیه سازی ها را به ویدیو با فرمت mp۴ تبدیل کنم تاهمه دانش آموزان با هر وسیله ای از آن استفاده کنند. با توجه به اینکه سایت ها و شبکههای اجتماعی پر از سرگرمی های مختلف هست و از طرفی بسته شدن مدارس باعث شده که پایه دانش آموزان در علوم تجربی خیلی ضعیف شده این در حالیست که در کشورهای پیشرفته تاکید زیادی بر آموزش علوم تجربی می شود چراکه اکثریت مردم قبل از رسیدن به دانشگاه وارد جامعه میشوند و دست از تحصیل میکشند و تقریباً هر کاری در هر صنعتی در جامعه انجام بدهند از معماری گرفته تا صافکاری، نقاشی و آشپزی به نوعی به سوادنظری و مهارتهای عملی علوم تجربی نیاز دارند این در حالی است که بسیاری از مدارس به دلیل کمبود امکانات آزمایشگاه از عهده آموزش عملی علوم تجربی برنمیآیند ازطرفی کنکور باعث شده که هم از طرف مدرسه و هم از طرف والدین زیاد به آزمایشگاه و فعالیت های عملی علوم تجربی بها داده نشود اینجاست که شبیه سازی های سه بعدی وتعاملی دریادگیری دقیق و تجسم عمیق مفاهیم علمی خیلی سودمند خواهد بود. امیدوارم شما نیز در در این مورد با من هم عقیده باشید و در دغدغه ای که من دارم با من سهیم باشید و در ادامه این راه مرا یاری کنید.